fredag, april 18, 2008

Födelsedagsbilder!

Den här goda gräddtårtan köpte jag när jag fyllde år,
visst är den fin och den var jättegod också!=)

Fick den här vackra tavlan av min väninna,den är
handbroderad,verkligen vacker,jag blev jätteglad!!






Ett fint fördelsdagskort fick jag också av min vän!






Flera lotter fick jag också+
detta fina födelsedagskort
av min kära syster!!



Hade turen att
vinna på en dubbeltrisslott,
jag vann 75 kr,
så då fick jag dessa nya lotter!!!





Den här fina broschen och armbandet fick
jag av min kära bror och hans familj!!











Jättesöta små handsnidade katter fick jag
också,dom är verkligen söta och
så fint handmålade i fina färger,gissa om jag blev glad!!!
Tuuusen tack för dom fina presenterna snälla ni!!!



Fyllde ju år den 16 April,men jag har inte
hunnit sätta in bilderna förrän nu.

Önskar er alla en trevlig helg!!
Kram Maria!








17 kommentarer:

~ Elin Augustas ~ sa...

~Varmaste Grattis~ i efterskott Maria!
Jag är en slarvmaja vad gäller födelsedagar, och hade ingen aning om din...!

Ifall du slår en signal ikväll, så kan du ringa rätt sent om du har lust. Vill prata i mesta möjliga lugn och ro med dig, då jag läst din kommentar hos mig.

KRAM från Eva

Mamma C sa...

Grattis i efterskott får man säga då. Det var fina presenter du hade fått.
Kram Mamma C

Christina sa...

Jättestort grattis vännen, jag fyller år idag:)
Ha det riktigt gott
Kram

Anonym sa...

Grattis iefterskott kära du!
Vilka fina och trevliga presenter du fick!
Må gott!

Helene på Rörvik sa...

Grattis i efterskott!
Så fina saker du har fått och tårtan ser ju så god ut ;)
Hoppas det blir vinst :)
Trevlig helg!
Helene

Anonym sa...

Hipp hipp hurra! Ett stort grattis i efterskott. Vad mycket fint du har fått i present. Mums, vad den tårtan ser god ut..
Kram kram

Christina sa...

Trevlig helg vännen
Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Så fina presenter du fick! Och tårtan...mums! Var det maräng?
Kram!

Living by Milla sa...

Tack för din söta kommentar !

Grattis i efterskott, vilka fina presenter !

Ha det gott !
Camilla

Crazy and Daisy sa...

Hip hipp hurra!! I efterskott!!
Ha en underbar helg!!

Husbilsresan sa...

Men GRATTIS i efterskott,vännen!
Du ser ut att ha haft en supertrevlig dag med många fina presenter och smarrig tårta.
Ha nu entrevlig fortsättning på helgen!
Massa kramar/Gunn

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hipp Hipp Hurrrrraaaaaaa!!

Grattis i efterskott!!!
Så mycket fint du fått ju!!!Hoppasdu hade en bra dag!!!!

Ha det så fint!!
Soliga lördags kramar Millan!!

Malin sa...

Grattis i efterskott och jag fyller idag...Så då är vi två vädurar med andra ord...ett bra släkte...
Men du...vet du vad Eva har hittat på...har hon stängt sin blogg helt eller går det att hitta henne....

Kramen från Malin

Synnøve. sa...

grattis i efterskott vännen...
Tårtan såg smaskig ut. Men dina presenter var vackra. Jag broderar själv och det är ganska mycket jobb. Katterna var söta med. Samlar på katter....
Ha en fin lördagskväll vännen.
Kram Synne :D

Birgitta sa...

Grattis så jättemycket i efterskott, och så god tårtan såg ut, hade gärna varit med och tagit med en bit. Presenter i mångfald också, det var ingen dålig födelsedag det där precis. Kul när man får presenter man tycker om och blir glad över. Kramar Birgitta

~ Elin Augustas ~ sa...

Alltid lika roligt att prata med dig Maria :-)
Men du, tavlan...nej, den är så vacker, behöver ingen ram...

Jisses, ett sådant rabalder det blev när jag nattvandrade med hunden...en annan lös till synes vild och aggressiv liten hund kom rakt mot min och flög på honom...!
Innan min kopplade hund fick för sig att bita till i försvar, så vrålade jag FY till den angripande hunden så den kom av sig...hans husse bad så väldigt mycket om ursäkt, och man vet ju själv hur det kan vara med hundar, så jag var idel förståelse...men skraj blev jag allt!

KRAM från Eva

Anonym sa...

Ett grattis kan inte bli för sent, sa någon till mig en gång.
Så här kommer ett GRATTIS :-)
Tårtan ser smaskig ut!
Jag älskar tårtor, gärna med just frukt som jordgubb, mandarin, hallon, ja du hade kiwi också, inte dumt det heller.
Bakelser kan också vara gott, men det är mer som en fika på kondis med vän. Ja, sött får det gärna vara...