tisdag, oktober 07, 2008

Fina saker från Dollar Store.

Köpte den här söta ängeln på Dollar Store.
Hittade även den här söta lilla
kattbyrån där,visst är den fin!

Dom här vackra spislocken hittade
jag också där.Dom kostade bara
20 kr,ett riktigt fynd tyckte jag!
Finns massor av fina saker där,
en toppenaffär som har kommit
hit till norr och med otroligt låga priser!



Vill tacka er alla för era rara och omtänksamma
kommentarer,dom värmer i hjärtat!=)
Ska göra en bloggrunda nu tänkte jag.
Hoppas ni får en trevlig dag!
~~~*~~~
Kram från Maria!





19 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackra saker du hittade. spiskydden är så vackra, och den så söta ängeln, och kattbyrån.
Visst är det roligt att hitta så fina saker och till bra priser.
Önskar dig också en riktigt fin dag.
Kram

Anonym sa...

Vilken jättesöt liten kattbyrå!

Hoppas att allt är gott med dej annars!

Kramis

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Ser ut som du gjort rejäla fynd.
Kattbyrån var så söt.
Vad ska du ha i den?
Spislock hade jag förut. Ända tills jag glömde de på spisen när jag satte på plattan.....
Så säger jag inte mer om det :D
Hoppas du mår bra nu ialla fall.Hört nått mer om operationen?
Kramen mig i nabolandet.
Synne.

Gårdsromantik sa...

Vilket fynd de där spisplattorna var!
Har ni Dollarstore hos er också - de har ju så mycket fint till superpris.

Kram Maud

MOONLOVER´S sa...

för två år sedan öppnade den här i lilla strömsund oxå,jag var där och målade takstolarna minns jag med jobbet jag hade då. Nu är man bara in och handlar någon gång per månad,men det finns mycket fina saker till mycket bra priser=) Ha en fin kväll. kram

Mamma C sa...

Fina spislock du hittat. Jag fick ny spis förra året och då ville jag ha en hällspis med varmluftsugn, och så blev det med.
Kram mamma c

spetsar och änglar sa...

Vilken söt kattbyrå!
Hoppas att allt är väl med dig!
Du är välkommen in till mig och vara med om en utlottning om du har lust.

Kram Heléne

Bilder från min kamera sa...

Tack så väldigt mycket för alla dina kommentarer, och det om bakgrunder. Har en testblogg som jag brukar testa mig fram på, för den ordinarie vågar jag inte ändra något i när det gäller lite mer avancerat. Ska se om jag duger till att byta bakgrund, utan att allt far åt alla håll och kanter. :)

Kram och ha en riktigt bra dag!

~ Eva ~ sa...

Maria...vilka otroligt fina spislock du har köpt! Sådana har ju jag på min spis också :-)))

P.S Jag är väldigt krasslig än, det är därför som jag är rätt så tyst av mig, så du vet...D.S

Kram från Eva

Autumflower sa...

Har hittat resten av alla bakgrunder som finns på sidan. Blind är det första man blir, men tror det strulade lite när jag först gick in på sidan. :) Vad glad jag är att jag kunde göra detta med stor hjälp av dig Maria. Tack än en gång du är så snäll och rar!

Christina sa...

Jättefina saker du hittat.
Byrån var urgullig....

Ha det gott vännen
Kramkram

Birgitta sa...

Jättesöta saker du fyndade, då känner man sig extra nöjd när inte det tär för mycket på kassan. Kattbyrån var förtjusande, kan tro att dina katter känner sig glada när du valde den. Och grattis till din utmärkelse, den är ju verkligen värd att få och så roligt att du fick dina dikter utgivna, att följa sina största drömmar är verkligen livsbejakande och ger så mycket. Lycka till i fortsättning med ditt diktande. Ha det så bra fast snön redan kommit till dej, men det är väl kortvarigt nu så här tidigt. Kramar från Birgitta.

Maria sa...

Det finns ofta bra fynd på Dollar Store!

Bilder från min kamera sa...

Godmorgon Maria denna mörka dimmiga dag!

Kan vi inte byta väder,jag som älskar snö över allt annat vill så gärna har dina snöflingor som dalar ner. Att sitta inomhus och se hur dem faller till marken, få mig att bli så lycklig glad och lyrisk.

Bakgrunden jag till slut valde tycker jag också blev bra och passar bra ihop med den header jag gjort. Jag testade så gott som alla bakgrunder, och hade till slut svårt att välja en av alla. Där finns en som jag föll för direkt, men tyckte den var alltför rosa i mittenfärgen. Hade nog passat bättre om jag varit tonåring, vilket jag är långt ifrån att vara. :)

Den du har här är också väldigt fin, den testade jag också. Så lätt det var att byta bakgrund när jag väl förstod hur man skulle gå tillväga. Sedan hjälpen från dig, det var verkligen det avgörande.

På denna lilla stund det tog att skriva kommentaren till dig, har solen börjat bryta sig igenom. Det gick fort må jag säga, i den grötiga dimman som varit sedan jag steg upp vid halvsjutiden.
Om det håller i sig går jag nog ut med kameran en runda.

Kram rara Maria och en riktigt bra dag önskar jag dig!

Anna - På landet Mot skogen sa...

Alltid kul att fynda!
Vi har inte Dollarstore här där jag bor, men jag passade på att göra några fina fynd i somras när vi var i Ludvika :)

Ha en fin dag!

japp sa...

Heeij..visst är de suuupergoa, jag älskar såna, äter dom i perioder, men då blir de rejält..hihihi.

All glass älskar jag ju egentligen, men de finns alltid favvisar.
Fastän jag gjort glassarna, så blir man aldrig less.. det är min största last som jag ALDRIG vill vara utan.

Hoppas du har de bra annars?
Jag har nyss vaknat, efter nattjobbet..lär nog vila en stund till sen, får väl se.

Joo, de är ju så kul å byta sidor då å då, de finns ju hur mycket som helst, du har ju alltid så fina sidor du me.

Ha nu en fin dag..kram på dej. Helén.

Vända blad sa...

Hej! Hittade din blogg via Maud, (Gårdsromantik) - den är jättefin! Var själv och fyndade på Dollarstore förra veckan, för fynda det gör man väl alltid där? Kram Maria

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vilka fina fynd du gjort på Dollarstore, jag skulle också vilja besöka en sådan butik någon gång, finns inte här. Smart pappa du har som luras med sovande gubben hihi.
Önsar dig en trevlig och mysig helg!
kram
nina

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din gulliga kommentar!!!

: )

Klart att du får använda bilderna på din blogg du också..!

KRAM & trevlig helg!

/Jenny

<3