onsdag, februari 11, 2009

Snälla bloggvänners vänskapswarder.

Söt blomsterbukett jag
fått av Tussegumman,
Tack gulliga vännen min!

Söt vänskapsbild som
jag fått av Eva,
Tack söta snälla Du!





Även den här söta
bilden har jag fått av Eva. =)

Fin award från Eva,Tack rara!






Award som jag fått av Moonlover´s
Tack rara gumman för den!
Tänk vilka gulliga bloggvänner
man har som vill dela med sig!
Jag frångår även denna gången
regeln om att ge dom till några speciella
utan alla trogna vänner som brukar
besöka min blogg får ta med sig vilka
bilder ni vill..eller alla.=)
~~~``*´´~~~
Ja idag skiner solen så vackert
så man blir glad till sinnet,
så skönt efter en lång mörk
vinter här i lappland.
Livsglädjen vaknar på nytt
och orkeslösheten
och tröttheten försvinner.
~~~``*´´~~~
Ha en bra dag och sköt
om er,varma goa Kramar Maria!

14 kommentarer:

Roses & Angels sa...

HEJ! Äntligen! Det strular med kommentarerna idag har jag märkt eller så är det min uppkoppling. Receptet vännen sak ligga under recpet hos Sari, hittar du inte så får jag hjälpa dig, tjoa till! Tack för dina söta och vänliga kommentarer. Hoppas du har en fin dag! OCH grattis till dina awarder!! :-) SÅ kul för dig! Kram Christa

Roses & Angels sa...

Tack ja det var trelvigt att vinna. OK MEN hittar du det inte löser allt sig ska du se!! Hihih nu behöver jag en paus! Kram PÅ dig

Anonym sa...

Mmm, det är nog för att dottern är allergisk här. Kanske därför man utvecklat nojja för hår. Fast jag älskar ju katter:-) Våran katt är ju en utekatt. Men han har en tvårummare
Som han har i källaren. Så han får massor med uppmärksamhet där. Så leker vi massor med honom ute..
Här bara yr det fjädrar från våran undulat just nu:-) Konstigt att lilla pippin inte är naken..
Fast de senaste dagarna har bytet av fjädrar avtagit.
Fast han ser för roligt ut just nu:-)
Kram

Roses & Angels sa...

Hej! Ja visst var den fin! Ja det stämmer har åkt på en förkylning till trots att jag hade det inte för så länge sen! Usch det är jobbigt. MEN vad gör man! Ska försöka dricka varmt så löser det väl sig förhoppningsvis. Ha en underbar dag Maria! Kram Christa

Bloggullet sa...

Grattis till alla awarderna. Du har en utmaning hos mig.;0)
Kramar

Penseldraget sa...

hej maria
så mycke fina bilder du visar...vad gullig din kisse är i sin möbel, min snickare har gjort en klätter+sov ställning av ett träd från landet han älskar det =)
ha en skön onsdag
kram pia
ps glömde gratis till alla dina fina awarder =)

Synnøve. sa...

Hej Snuppa.
Grattis till alla dina fina utmärkelser.
Ska ta med mig en när jag går.

Har du mycket snö där uppe hos dig?
Här är det ganska kallt nu, 17 minus. Men solen har varit framme.

Jag får önska dig en fin kväll nu.
Kram Synne.

Mamma C sa...

Vilka fina awarder du fått. Du är värda allihopa.
Kramis Mamma C

Anonym sa...

Hej Maria...jag kommer att kika in till dej ibland, även om jag själv har lämnat mitt Mormorshem nu...


KRAM från Eva

Anonym sa...

Tack för din hälsning hos mig.. Kram till dig och hade gott!!!

Roses & Angels sa...

Hej! Tack snälla söta du! Nja jaga har väl sovit sådär! Täppt näsa och svårt att andas ibland. Vad bra att du hittade receptet,kan verkligen rekommendera den, det är supergott. Jag gjorde potatisklyftor, morötter och lök i en panna. I där hade jag lite olja, honung och salt. Super gott till, som ett tips bara! :-) Ha en bra dag! Kram Christa

Roses & Angels sa...

Jisses! Vilken fin bakgrund. Var har du hittat den??? Åhh så fin precis min gröna färg! Kram Christa

Roses & Angels sa...

Visst är dom söta? hon är jätte duktig som orkar sitta och pilla med så små pärlor! Japp bra att vagnen är såld,behöver ju inte två hihi Kram Christa

Anonym sa...

Hej Maria!
Är tillbaks från min lilla paus och tänkte hälsa på hos dej.
Kan inte förstå varför det ska dröja så med din magnetröntgen, det finns inget värre än denna eviga väntan.

Jag fick svar från min magnetröntgen nu i alla fall och skadorna sitter mellan 5:e och 6:e nackkotan. Sen hittade dom nåt spondylos eller spondylit i bröstryggen. Och efter att jag fick de beskeden så går allt väldigt framåt, nu förstår dom verkligen hur ont man har, innan var det ju psykiskt! T o m mina "blåbärsfingrar" kunde de sätta diagnos på nu, och knäna, självklart ska jag få hjälp. Du ser hur det är, jag har kämpat i 6 år, det är 6 år sen jag krockade, så lång tid har det tagit, det är helt sjukt egentligen...Det är inte lätt att bli sjuk eller råka ut för en skada, man blir inte direkt friskare av att behöva kämpa så!

Så söta awarder du får och jag håller med dej, det är inte lätt att välja ut några specifika som skall få dom, man bloggar väl i regel bara med goa vänner och vill att alla ska få!
Du är snäll som delar med dej och jag tackar för det.

Må så gott vännen och sköt om dej

Kramisar