söndag, januari 25, 2009

Måste visa er detta jättefina kokbokställ som
jag köpt av en tjej som har en egen butik.
Hon har målat det själv visst är hon duktig!
Tycker det är så vackert som ett konstverk,
dessutom så finns det ett recept på bondomelett
på det så jag är jättenöjd med köpet,Tack snälla Pia!
Hon har en blogg som heter mitt måleri,
hälsa gärna på hos hennes fina blogg och butik.

Har visst snöat in på att köpa ljusstakar,hihi
Har köpt en till,så nu har jag tre hjärt-
formade ljusstakar.En med fyra armar
och en väggljusstake med två armar
som jag visat er förrut.Denna med två
armar ser likadan ut men den har en fot,
och så kan jag ha den i fönstret som
mysbelysning.Den passar ju bra att ha
framme fast det inte är Jul och så är
den så vit och fin!På kvällen är det
så mysigt att ha den tänd likaså min
väggljusstake som jag har i hallen
och som jag brukar ha som natt-
belysning och så gillar jag den fina
hjärtformen..lite annorlunda mot
dom vanliga ljusstakarna.


Minns inte om jag visat er den
här söta clownen förrut.
Tycker den är så söt där den hänger.
~~~~``*´´~~~~
Hoppas ni får en skön Söndag,
Ha det så bra,stor Kram Maria!

18 kommentarer:

Tussegumman sa...

Ljusstakarna är helt underbara och clownen är bara så söt. Roligt att du fotar dina vackra saker. Det finns awarder på min sida som du gärna får ta till din sida välj vilka du vill/Kramar Tussegumman

Roses & Angels sa...

Hej! Tusen tack för alla dina rara kommnetarer. Oj här händer det hela tiden nya saker med bloggen. Söt bakgrund. Ja jag älskar ju romantiska saker, bakgrunden har Eva fixat åt mig. :-) Söta hon. Ha det bra vi hörs kram

Roses & Angels sa...

Tack snälla! Ska in och kika när jag får mera tid. Din gästbok är så söt! Kram

Roses & Angels sa...

Hej! Jag såg ramen urgullig är den. Du och jag är nog ganska lika på många sätt tror jag. Änglar, rosor, spets mm. Hahha vad kul! Kram

Roses & Angels sa...

Hej! Skrivbordet har varit träfärgat men jag målade det vitt, beslagen vann jag påradera! :-) Vart ett helt annat bord. PIA ja ja hon är jätte duktig och vi har kontakten via bloggen och mail ibland. Syrran min har också köpt saker av henne och hon säger samma sak, allt är så fint. Snygg den var ställningen, förstår att du är nöjd med den. Kram

Penseldraget sa...

hej maria

vad roligt att du tyckte om kokbokstället...tack för de =)
ha en skön söndag
kram pia

Roses & Angels sa...

WOW SÅ mycket fin det var på den sidan!! Man blir ju sjuk! OCH du vad fint du gör!! Kram

Roses & Angels sa...

Hej! Tack snälla rara du!Du är en pärla. Ja jag fick till gästboken men hon har ju så mycket så det är svårt att bestämma sig! Oj rubrikbilden din! Haha vad fint att du för tillfället har den! Kram

Roses & Angels sa...

ja du om man fick inreda helt och hållet som man vill och hade pengar så skulle nog vårat hem se helt annorlunda ut. Mycket skulle man byta ut.Kram

Roses & Angels sa...

hihihi det är inte svårt att virka dom, man virkar bara runt, runt, runt och sen kant. MEN vad kul att du tycker om dom! Kram

Mamma C sa...

Så snyggt det var bokstället lite kul med receptet på. Clownen var riktigt söt. Ha en bra söndagskväll.
Kram mamma C

Christina sa...

Ljusstakarna är jättemysiga och clownen är söt, fina saker du alltid visar upp.

Ha det gott Mariavännen
Kram

Anonym sa...

Kokboksstället är jättefint, nästan synd att stäla en bok som skymmer den vackra målningen.
Ha en bra kväll, kram!

annette sa...

Måste verkligen säga att ljusstakaran är jättefina, ett kokboksställ har jag aldrig ägt, men om jag ett sådant fint som Du har skulle jag nog använda det tror jag.
En Clown kanske vore bra att ha och titta på de dagar som inte är så bra!
Din blogg är så mysig och fin, massor att titta på!

Kramen //annette

MOONLOVER´S sa...

god kväll
du har en sak att hämta på min sida=) kram och ta med dig kramen oxå=)

lovefriidrott sa...

Hej
nu har jag gått runt i din blogg, och det kändes som första gången. Det är så mycket att se,,,jättefint har du!!!
Kokboksstället är underbart, hon är duktig pia jag brukar vara där o dregla över lite grejjer som jag skulle vilja ha hi hi.
Du skulle köpa en bakelse av Christa dom är helt gudomligt söta.
Många Kramar sari

Christina sa...

Du har något att hämta hos mig
Kram vännen

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Så fina de är de där ljusstakarna.
Visst kan man ha dem framme fast det inte är jul.

Så ett jättegrattis till alla dina utmärkelser.
Du har som jag sagt förut förtjänat dom.

Nu ska jag ut och gå en vända.
Måste få liv i kroppen....
Men jag kikar in igen.
Kram Synne.