onsdag, augusti 13, 2008

Mina goa katter!!!

Här vilar lilla Maja i kissarnas korg,dom
turas om att vila där i fönsterkarmen!
Mamma Lurva myser så skönt i den
stora klättermöbeln från golv till tak.

Maja har just krupit fram bakom
en av kuddarna,hon gillar
att leka tittut!=)

Här ser ni både Maja och brorsan Oscar.

Ja här är Oscar i full gång med att undersöka
vad jag har på mitt databord,han är
så charmig och go..ja en riktigt mysig
och go kattkille!Jag älskar mina
fina katter sååå mycket!!!





15 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

Hallå
Dina katter ser ut att använda sina sängar=) Våran katt ska bara ligga i soffan och på dator stolen=) Det går inte få till en plats som hon gillar mer än soffan och stolen=( Ha en fin dag. Här spö regnar det=( kram på dig

japp sa...

heeij mia..

såå fina dina kissemissar e.. gulliga å lurviga. Jag älskar katter, har haft en hel del genom åren..tyvärr inte nu.

Joo, nog e de väl jobb å ha en kull.. men än är de ganska lugnt, de blir väl mer livat snart..kan jag tänka mej.

Johooo.. jag tyckte ju själv att de gubben inte såg så skoj ut.. ganska grotesk i utseendet.. förstår att hon blev rädd.. å lång var han.. usch..;-)

Nepp, bäst å pyzzla om de små.. ha de gött..kram på dej vännen. helén.

Mamma C sa...

Är det innekatter allihopa? Söta var dom.
Kram mamma c

annette sa...

Maria! är bara en sån underbar njutning att komma in här känna den lugn och harmoni som sprider sig i kroppen av den vackra musiken och Dina fina ord om Dina kära katter.

Ha en skön kväll!

//annette

J....y sa...

Hmmm..nu fick jag problem!
Kan inte bestämma mej för vem/vad som är sötast här...Maja eller dina ljuvliga KUDDAR!
Kram och gokväll, Jenny

Eva Agnes sa...

Åh vilka gulliga kissekatter.
Tack för besöket hos mig och den fina kommentaren.
Det är roligt med en ny bekatskap.
Kramar Eva Agnes

~ Eva ~ sa...

De är så ljuvligt goa dina kattor...!

De små vildkattungarna här har visst flyttat hem till en snäll tant, så det känns gott att veta. Den som jag matade i natten var nog från en annan kull, hoppas den får det gott också...någonstans.
Det regnar nu, och jag sitter och undrar lite faktiskt...

Kram från Eva

Anonym sa...

Åhh, dina katter är ju för söta.-) Ska vi se om det blir någon kommentar denna gång. Försökte igår hos dig.
Hihi, så fint mamma Lurva ligger och myser. Mmm, Oskar måste ju undersöka lite.
Ha det gott.
Kram

Anonym sa...

Hehe, det är mer vanligt med problem än inga problem i bloggen:-) Men man får bara le åt det hela. Här ska man snart iväg på möte. På något sätt ska det väl gå att köra bilen..
Kram kram

MOONLOVER´S sa...

Du har en sak att hämta inne oss=) Kram

Anonym sa...

Hallå tjejen!
De är underbart söta dina katter, och visst är det mysigt med dom, man får så mycket kärlek av dom!

Det verkar som om vi har väldigt liknande besvär med nacke och rygg...

Förresten, Skottlanda vet jag precis var det är. Jag bodde i Degerfors innan jag flyttade till Visby, så jag känner väl till trakterna =)

Har du fått datum för operationen?
Jag ska tänka på dej då och vara med dej i tankarna, för jag hoppas verkligen att det blir bra sen efter det.

Nu ska jag sätta mej en stund och skriva ett par rader på bloggen och jag antar din utmaning =o)

Hörs vi inte innan så önskar jag dej en riktigt fin helg!

Sköt om dej vännen, kramisar Maria

Christina sa...

Så fina kissar du har förstår att du älskar dem.
Ha en skön helg vännen
Kram

Anonym sa...

Oj vad Mamma Lurva liknar min kissekatt Toulouse (Tusse). Synd att han inte kan producera ungar längre...

Annica sa...

Åh vilka härliga katter:)

Har själv en katt som heter Jamess. Han är 15 år och börjar bli lite halvsenil...

Kram Annica

Anonym sa...

Vilka så söta och underbara bilder på kissarna.
Katter är så underbara, mysiga och roliga djur.
Och de är så härligt och även rogivande att ha omkring sig, och jag kan tänka mig du älskar dina fina kissar jätte-mycket.
Kram